Google Ads Professional

Word in 4 dagen professioneel Google Ads specialist!

Tijdens deze 4-daagse training ga je aan de slag met je eigen campagnes en ga je het rendement verhogen. Je doet dit in een groep van maximaal 10 personen. Een ideale setting om van elkaar te leren. Daarnaast is het de perfecte grootte zodat ik iedereen persoonlijk kan helpen en mij in jouw account kan verdiepen.

 

We starten in november 2019, dus meld je snel aan!

Is onderstaande herkenbaar?
Dan is Google Ads Professional perfect voor jou!

“Ik wil mij als marketeer meer gaan specialiseren op online marketing en weet dat Google Ads daarin een belangrijke rol speelt”

 

“Ik besteed mijn Google Ads uit aan een freelancer of bureau, maar wil het graag zelf gaan beheren”

 

“Ik ken de basis van Google Ads, maar heb het gevoel dat er veel meer uit te halen is… Maar hoe!?”

 

“Ik vraag mij regelmatig af; Wat doet die online marketeer, freelancer of dat bureau precies voor het geld dat ik betaal? Ik zou graag op niveau willen sparren en kritische vragen kunnen stellen om meer grip op mijn dure investering te krijgen”

Dirk_Julicher_445_tiny

Google Ads Professional:

  • Een 4-daagse training waarbij theorie steeds in de praktijk wordt toegepast
  • Er is plek voor maximaal 10 personen
  • Locatie: na ontvangst van alle aanmeldingen probeer ik groepen samen te stellen op basis van regio. De bijeenkomsten vinden daarom plaats in jouw regio, of anders centraal in het land. Locaties zijn altijd goed bereikbaar per auto en openbaar vervoer.
  • Datum: ook de datum plan ik in overleg met jou, maar we starten in november 2019!
  • Kosten: € 2497 (excl. BTW)
  • Inclusief lunch, drank en schrijfmateriaal
  • Inclusief 2 maanden gratis coaching. Je kunt bij mij terecht voor al je vragen!
  • Deze training is (voor je werkgever) fiscaal aftrekbaar
  • Certificaat: na afronding ontvang je van mij het Google Ads Professional certificaat
  • Wil je graag je officiële Google Ads certificering halen? Na deze training ben je hiertoe in staat!

Een overzicht van enkele bedrijven die zich (hebben) laten ondersteunen door IMAllround:

Wie is Dirk Julicher?

Ruim 10 jaar geleden bevond ik mij in dezelfde situatie als jij nu. Ik was geïnteresseerd in online marketing, met name in de mogelijkheden van Google Ads. Wat ben ik blij dat ik toen de kans heb gekregen om het vak te leren van een échte specialist!

 

De kennis die ik heb opgedaan wil ik nu met jou delen!

 

Mijn ervaringen heb ik binnen het bedrijfsleven en als freelance Google Ads specialist opgedaan. Ik kan daardoor in iedere situatie terugvallen op mijn eigen praktijk ervaringen.

 

Ik heb ervaring met campagnes:

  • Nationaal en internationaal
  • Zoeken, display, remarketing en shopping
  • Websites en webshops
  • Leadgeneratie en sales

Deze ervaring heb ik opgedaan bij bedrijven zoals:

  • Verstappenshop.nl (de officiële webshop van Max Verstappen)
  • NRC Live
  • Laudius.nl (een internationale thuisstudie aanbieder)
  • Parts4.de
  • Euroforum
  • Schulinck

Daarnaast werk ik als freelancer voor tientallen organisaties.

Google Ads certificaat

De eerst volgende 4-daagse training Google Ads Professional gaat van start in november 2019.
Zorg dat je erbij bent, je zult er geen spijt van krijgen!

5 Redenen waarom kiezen voor mijn trainingsmethode een goede keuze is:

  1. Mijn trainingen zijn altijd praktisch. Geen enorme hoeveelheden theorie, maar direct praktische toepassingen binnen jouw eigen account.
  2. Vanwege mijn ruime ervaring met Google Ads herken ik vrijwel elke situatie vanuit mijn eigen praktijk ervaringen.
  3. Mijn kennis is up-to-date. Ik doe er alles aan om de ontwikkelingen binnen Google Ads bij te houden en verwerk dit direct in mijn trainingen.
  4. Je bent zeker niet de eerste die na de training zijn rendement enorm verbetert!
  5. Ik heb mogen ervaren dat het geven van trainingen mijn passie is! Ik zal daarom altijd vol enthousiasme en gemotiveerd voor de groep staan 🙂

Wat is de inhoud van de training Google Ads Professional?

Onderwerpen die in de training theoretisch aan bod komen worden zoveel als mogelijk direct in de praktijk toegepast!

Dag 1 (ochtend): Google Ads Strategie + plan van aanpak

  • Wat is je achtergrond?
  • Wat wil jij bereiken d.m.v. Google Ads?
  • Wat is Google Ads?
  • Inspelen op de intentie van zoekers
  • Doelstellingen vertaald naar mogelijkheden
  • Conversies meetbaar maken

Ik neem je mee op ontdekkingsreis naar Google Ads land. We stellen samen een resultaatgericht plan van aanpak op. We koppelen jouw (bedrijfs)doelstellingen aan de mogelijkheden die Google Ads biedt.

 

Dag 1 (middag): Google zoeken basis

  • Google Zoeken: de structuur van je account
  • Google Zoeken: zoekwoorden, advertenties en landingspagina’s
  • Google Zoeken: kwaliteitsscore & AdRank

Dag 2: Google zoeken gevorderd en optimalisatie technieken

Tijdens dag 2 van de training Google Ads Professional gaan we verder de diepte in over de volgende onderwerpen:

 

  • Biedstrategieën
  • Dynamische zoekadvertenties
  • Advertentieplanning
  • Kolommen settings
  • Zoekwoord optimalisatie
  • Advertentie optimalisatie
  • Landingspagina optimalisatie
  • Kwaliteitsscore optimalisatie
  • Veilingsstatistieken
  • Bodsimulator
  • Segmenten

Dag 3 (ochtend): Google display

  • Standaard display campagnes:
    • Biedstrategieën
    • Apparaat targeting
    • Frequentielimieten
    • Inhoudsuitsluitingen
    • Personen: doelgroepen en demografische kenmerken
    • Content: zoekwoorden, onderwerpen en plaatsingen
    • Automatische targeting
    • Advertentieformaten
    • Responsieve of eigen display advertenties
  • Gmail display campagnes:
    • Biedstrategieën
    • Apparaat targeting
    • Personen: zoekwoorden, doelgroepen en demografie

 

Dag 3 (middag): Google remarketing

  • Remarketing via Google Ads script of Analytics?
  • Remarketing Lists for Search Ads (RLSA)
  • Remarketing via het display netwerk

Dag 4 (ochtend): Google shopping

Het opzetten van een Google shopping campagne:

  • Wat zijn de mogelijkheden en voordelen van Google shopping?
  • Koppeling Google Merchant Center
  • Instellingen Google Merchant Center
  • Datafeed genereren (plugin?)
  • Datafeed koppeling
  • Shopping campagne

Google shopping optimalisatie:

  • Datafeed optimalisatie
  • Campagne optimalisatie

Dag 4 (middag): (Examen)vragen

We eindigen de training Google Ads Professional met vragen.

  • Ruimte voor het stellen van alle Google Ads gerelateerde vragen
  • Daarnaast behandel ik groepsgewijs vragen uit het Google Ads examen. Dit is enerzijds een herhaling van de behandelde onderwerpen en daardoor voor alle deelnemers interessant. Anderzijds is het de perfecte voorbereiding op dit examen voor cursisten die hun Google Ads certificering willen behalen.

Het is een hele bewuste keuze van mij om (in tegenstelling tot veel andere opleiders) de examens niet af te leggen tijdens mijn trainingsdagen. Hierdoor besteed ik bijna 1 dag extra aan inhoudelijke en praktische tips waar je écht iets aan hebt. Ook thuis zul je het examen met succes afronden!

Je investering voor de training Google Ads Professional: € 2497 (excl. BTW).
Dit is inclusief 2 maanden gratis coaching!

Nadat ik je inschrijving heb ontvangen neem ik telefonisch contact op om te bekijken of deze training écht bij je past. Zo ja, dan maken wij je inschrijving definitief. Je ontvang een factuur voor 50% van de trainingskosten die gelden als aanbetaling. De overige 50% worden gefactureerd bij aanvang van de training.

Enkele reacties van deelnemers aan verschillende Google Ads trainingen: